DROP SHIPMENTS ICON

איחוד מטענים (קונסולידציה)

צריכים לשלוח משלוח לחו"ל אך הוא אינו ממלא מכולה שלמה או שעלות שילוחו האווירי גבוהה מדי עבורכם? במקרים אלו שירות איחוד המטענים של רוזנטל לוגיסטיקה מאפשר את ההעברה היעילה של המשלוח שלכם ליעדו בחו"ל, בעלויות נמוכות מהמקובל ומבלי לסכן את שלמות המשלוח עקב גודלו. דרך הניסיון והקשרים של רוזנטל בתחום הלוגיסטיקה והשילוח הבינלאומי ודרך שיתופי פעולה איכותיים עם ספקים מובילים, אנו מספקים שירות קונסולידציה אמין, נגיש ותחרותי מבחינת תמחור ומהירות.

מהות שירות איחוד מטענים

שירות איחוד מטענים (קונסולידציה) דרך חברת רוזנטל לוגיסטיקה מאפשר ללקוחות לשלח מוצרים לחו"ל גם כאשר גודל המשלוח אינו ממלא מכולה שלמה להובלה ימית או כאשר עלות ההובלה האווירית של מטען בודד יקרה מדי מבחינת הלקוח. במהותו, השירות כולל איחוד של מטענים שונים המגיעים מלקוחות שונים. איחוד זה מאפשר לנו למלא מכולה בכמה מטענים אשר יעדם הסופי זהה או שניתן ממנו להמשיך ליעדי המשך רלוונטיים.

כאשר מדובר על הובלה אווירית, שירות קונסולידציה של מטענים מאפשרת לייצר יתרון גודל ומחיר עבור כמה לקוחות יחד – שלם העולה על סך חלקיו ניתן לומר. בשילוח דרך האוויר, התמחור יורד במקרים רבים ככך שנפח ומשקל המשלוח שגורם אחד מעביר עולים, בצורה של איחוד מטענים למשלוח אחד אנחנו ברוזנטל לוגיסטיקה מציעים ללקוחותינו המתאימים לשירות מחירים זולים יותר ומשלוחים אוויריים מהירים ויעילים. איחוד מטענים למשלוחים אוויריים מוצעים על ידינו אל ומנמלי התעופה גדולים ומרכזיים בכל רחבי העולם, בדגש על אירופה, ארה"ב והמזרח הרחוק.

איחוד מטענים בהובלה ימית – הובלת מטען פחות ממכולה (LCL)

לא כל עסק שצריך לשלוח מוצרים לחו"ל עושה זאת בהיקפים שיכולים למלא מכולה ימית שלמה בכל משלוח. בזכות שירות איחוד מטענים בשילוח ימי אין גם צורך בכך, יתרון עסקי ותפעולי אדיר ואשר חוסך עלויות ומקצר זמני אספקה ללקוחות מעבר לים. באמצעות שירות הקונסולידציה של רוזנטל לוגיסטיקה אנו מרכזים מטענים מכמה לקוחות, מעמיסים הכל על מכולה אחת ושולחים דרך הים ליעד המתאים – כאשר הלקוח משלם על נפח המכולה בה הוא משתמש ולא על מכולה שלמה. פיתרון זמין, מהיר ומשתלם כלכלית!

שירות איחוד המטענים בהובלות ימיות מתאים למגוון רחב של עסקים ומציע פתרונות הובלה גמישים וכדאיים מאוד כלכלית. עסקים הדורשים חידוש מלאי רציף ומהיר או אשר צריכים לשלוח מוצרים קטנים/בודדים ללקוחות בעולם יכולים לעשות כן מבלי לחכות עד שימלאו מכולה או מבלי לשלם לשווא על מכולה המועברת לא מלאה. בעולם השילוח הבינלאומי, מקרים אלו נקראים LCL (Less than Container Load) – מטען פחות ממכולה.

כאשר יש לכם מוצר שצריך לשלוח לחו"ל או להעביר אליכם מחו"ל, המוצר אינו ממלא מכולה שלמה ואתם בכל זאת צריכים שהוא ייצא לדרך בהקדם האפשרי – פיתרון של איחוד מטענים הינו אופטימאלי והכדאי ביותר מבחינה כלכלית. הכדאיות עולה אף יותר אם מחשיבים את עלות אחזקת המלאי או היעדרו, שילוח אווירי לעומת שילוח ימי עם קונסולידציה וכיוצא באלו. 

יתרונות של קונסולידציית מטענים עם רוזנטל לוגיסטיקה

  • פשטות ושקיפות בתהליך הקונסולידציה – דרך הים או דרך האוויר
  • העברת משלוחים קטנים במהירות וביעילות מבלי להמתין למילוי מכולה שלמה.
  • רוזנטל לוגיסטיקה מעבירה נפחי מטען גדולים בשירות קונסולידציה – כך שהלקוחות מקבלים שילוח מהיר, אמין ובטוח יותר.
  • שיתופי פעולה גלובליים עם ספקי לוגיסטיקה ושילוח מובילים – איחוד מטענים יעיל ומהיר יותר וליותר יעדים ברבי העולם.
  • אמינות בשירות, שיפור בזמני אספקה והפחתת עלויות שילוח – הדגשים המובילים בכל שירות קונסולידציה עם רוזנטל לוגיסטיקה.
מחפשים פתרונות עבור הובלה ו/או שילוח בינלאומי?
נגישות
יצירת קשר
close slider

    צור קשר

      Contact Us